Heeelg

Min helg börjar prick ......NU! För jag har just skickat in den absolut sista skoluppgiften för denna terminen. Känns så gött! Bara seminarium på måndag och examination i depuration på tisdag så börjar mitt jullov sen. Har lov från 8:e dec till 10 jan. Kommer bli helt underbart. Åker hem till Kalix så fort som möjligt och får ev komma ner hit för att hjälpa Linus om vi ska flytta. :)

Idag ska jag baka nya lussebullar för de tog slut fortare än fortast förra gången. Och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa i min bok. Åhh så skönt att inte ha några måsten.

Bild från i sommras

Kommentarer
Postat av: david

Jag vet var den bilden är tagen! Snart ses vi igen, njut nu av ledigheten..

2010-12-03 @ 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0