Farmor

Får börja även detta inlägg med att skriva sorry. Har vart mycket på senaste. Var hem till Kalix i helgen för att gå på Agnetas begravning. Vi hade tenta på fredagen i mikrobiologi så det var osäkert först om jag skulle kunna åka. Men min lärare var supersnäll och lät mig göra tentan idag istället så att jag skulle kunna åka hem redan på torsdagen.

Under helgen när jag var hemma blev min farmor väldigt dålig så jag passade på att spendera mycket tid med henne. Innan jaag åkte tillbaka till Umeå på söndagen sa vi hej då till varandra för sista gången.

Igår morse kl 10 gick min älskade fina farmor bort. Saknaden är stor och det känns så klart tråkigt. Men hon var gammal och har haft ett bra liv och hon kände sig själv redo att gå vidare. Vi är glada att det gick så pass fort som det gjorde och att hon slapp ha ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0