Glöggkväll

Nu ska jag iväg till en klasskompis på glöggkväll. Alla har olika saker att ha med så att det blir som ett knytkalas. Min uppgift var kanske inte så oväntat att fixa fika. Så igår bakade jag lussebullar och idag har jag gjort en mjuk pepparkaka. Tror det blir bra.

Är supernöjd med våran klass. Spec nu när vi gått ett tag och lärt känna varandra bättre. Vi är indelade i mindre kompisgrupper för det mesta, men klassen är ändå inte uppdelad så att det är svårt att komma in i nått av gängen. Alla kommer bra överens och jag tror inte att det är någon som inte gillar någon annan. Alla är så grymma :)

Tyvärr kan man inte bjuda alla på sånna här smågrejer som ikv då det skulle bli lite trångt med 28 pers i en lägenhet. Men man hade gärna velat.

Nåja, nu får det vara nog tjötat om min klass. Här är bilder på mina bakverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0