Plugga

Har just kollat igenom schemat och insett att jag måste plugga mer mikrobiologi.

Om jag efter nästa tenta ska få känna att 'detta klarade jag' måste jag lägga på ett kål nu. Har faktiskt inte vart roligt med varken kemin eller cellbiologin att känna att det kan gå åt vilket håll som helst. Kemin klarade jag tack och lov men det är jobbigt att leva i ovisshet. Mycket bättre då att känna att man klarar det direkt. Cellbiologin var likadan och den får vi tillbaka på måndag så nu går jag på helspänn och väntar igen. Åhh man är så dum som alltid pluggar i sista minuten.

Men till Mikrobiologi provet är det tre veckor så om jag bara börjar nu kommer det nog gå vägen :) Har just bokat upp all ledig tid i kalendern för att plugga, bara sista veckan innan har jag lyckets få ihop 23h avsatta för plugg (om jag kommer följa det är då sen en annan femma).

Så här glad blir jag om jag klarar det!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Resultaten på cellbiologin ligger ute på cambro nu, bara så du vet :)

2010-10-21 @ 18:32:01
URL: http://zandrasnellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0