Puh!

Så var första veckan avklarad och fortfarande är jag kvar. Inga tankar på att hoppa av ännu vilket jag tar som ett bra tecken. Hade våran första avhoppare idag vilket var tråkigt, har ingen aning om varför hon hoppade av men jag hoppas att det var för nått som passar henne bättre.

Gillar klassen mer och mer för varje dag jag träffar dom. Finns så många roliga och intressanta människor där som det ska bli mycket kul att lära känna under dessa år.

Ska inte skriva så mycket mer idag för ingen orkar läsa om det blir för mycket text. Eller iaf inte jag, jag är mer en se-på-bilder-skit-i-att-läsa-texten kind of girl. Så här kommer en bild för att göra det lite mer intressant.



Köpt flux idag. Skölja med flour är viktigt kära vänner! :)


Har även hunnit med att fixa lite kurslitteratur. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0