Tentaplugg

Kemitenta imon! Nervös, men bara jag får godkänt är jag nöjd. Om det så bara är med en halv poängs marginal. Detta är den andra tentan vi ska ha men det känns som att det är den första. För från dag ett har alla (lärare och elever) bara tjatat om denna och att den kommer vara så svår. Så det är som den här man har fokuserat på och lagt mest energi på. Har vart väldigt mycket att läsa in på kort tid och när man som jag inte har läst kemi på gymnasiet så har det vart jobbigt och segt. Men jag känner nu att jag ändå har någorlunda koll på läget. Så det ska nog gå vägen.

Första tentan vi hade kändes som rena barnleken jämfört med denna så den räknas knappt som tenta tycker jag :P Var tandanatomi som första tentan handlade om och den får vi resultatet på imon efter kemitentan. Ska bli kul att se hur det gick. Bara för att jag just sa att den var så lätt kommer jag väl ha kuggat, haha. Måste berätta mer om hur den var sen. Ser att jag helt glömt skriva om hur den gick, men det får bli imon kväll då jag inte har nått att plugga för en gångs skull ;) Då kan jag passa på att utvärdera både tandanatomitentan och kemin.

Efter skolan imon ska jag stanna kvar och lämna blod för första gången. Ska bli spännande och kul. Måste försöka få med mig nån som håller mig sällskap så jag slipper bli så nervös. Hatar ju sprutor och nålar som ni vet.

Nå nu ska jag repetera lite kemi och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Anton

Lycka till!

2010-09-30 @ 12:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0