Torsdag

God morgon!

Idag börjar jag först kl 13, så jag har just vaknat. Skönt med en ordenlig sovmorgon. Har vart mycket nytt denna veckan och hjärnan går på högvarv hela tiden för att kunna ta in alla intryck. Men det är ganska angenäma problem måste jag säga, har så roligt hela tiden.

Igår tog 3:e terminarna med oss nya 1:or ut till nydalasjön för grillning och lekar. Kul att få träffa och lära känna dom också. Är jättebra att vi får spendera tid med dom så att vi kan ställa frågor om utbildningen, lärarna m.m. Vi blev även indelade i lag igår och fick uppgifter som vi ska ha gjor före lördag för att samla poäng. Jag är med i ett bra lag som jag tror har stora chanser att vinna ;)



Grillning


Lekar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0