Löprunda

Vad gör man en lördagkväll då alla andra är ute på galej och man är själv hemma. Jo man gör det alla andra som inte är på galej gör, nämnligen tränar. I Umeå tränar ALLA! Dom går, springer, cyklar, boxas, gymmar, simmar ja allt. Vilken tid på dygnet man än går ut möter man nån som springer och jag skulle tro att alla i åldern 15-45 har ett träningskort på IKSU.

Haha nä men det känns så iaf. Men det är bara bra för när alla andra tränar blir jag peppad att ta tag i mitt springande. Ska i maj 2011 springa göteborgsvarvet. Sprang detta året och det var sjuuuuuukt kul, och jobbigt så klart. Men i sommar har jag gått från att springa minst 6km varannan dag till att springa NOLL km på 3 månader. Har alltså som ni förstår en del att ta igen. Och detta har jag gjort denna härliga lördagkväll. Tog mig en runda på 4 km som satt fint i benen när jag kom hem.

Nu ska jag baka och sen lägga mig i soffan och inte röra mig ur fläcken förrens läggdags :)



Maj 2010


Klicka för att få större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0