Slutspurt

Snacka om att jag har gett upp för terminen. Imorse snoozade jag lite för länge och sen stängde jag av klockan och bestämde mig för att skippa förmiddagsföreläsningen för sängen var vääääldigt skönt. Är som att luften gått ur mig nu när sista tentan är gjord. Vill bara ha jullov NUUU!

Sen insåg jag att det är dumt att stanna hemma om man inte är sjuk, ibland får man bara ta sig i kragen helt enkelt även om det känns jobbigt. (Man kan inte välja lätta vägen ut, alltid lär man sig nått på föreläsningarna som man missar om man läser själv hemma) Så helt plötsligt fick jag väldigt bråttom om jag skulle hinna i tid, och det gjorde jag ocskå. Tur det!

Hade klinik på eftermiddagen. Hann ta hand om min patient och även fixa några andra grejer innan det var dags att gå hem. Och när jag väl kom hem så somnade jag och sov i 2.5h, ett teckan på hur trött jag är. Sov ändå till 9.30 imorse. Tur jag är ledig fredag och måndag så jag får 4 hela dagar på mig att ladda inför slutspurten sista veckan.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, samma här, jag och hela klassen såg ut som spöken igår, dagen efter sista tentan (+ hemtenta och grupparbetsinlämning dagen innan). Föreläsarna undrade hur det var med oss egentligen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0