Det är här nu!

Haha bara för att jag klagade på att internet inte kommit så fick vi det ikväll. Limpa ringde till leverantören tidigare idag och då visa det sig att dom glömt att skicka papper till nätleverantören (krångligt med två olika, jag vet). Men han lovade att ringa dit och att det skulle funka till kvällen och det gör det nu. Så jag är happy!

Har beställt lite kurslitteratur nu och har även kollat igenom de 20 nya mailen jag fått, samt skickat in en studieförsäkran till csn. Så då ska allt det viktigaste vara fixat tror jag.

Man blir faktiskt lite låst av att inte ha internet hemma har jag märkt under tiden vi inte haft det. Man missar väldigt mycket socialt och även vissa saker som har med skolan att göra. I dagens samhälle använder vi nätet och mailen till så mycket och det är först när man blir av med det som man märker hur beroende man är. Sa nyss till Linus att nu kommer vi få mindre fritid igen. All ledig tid man har sitter man, iaf jag, vid datorn om möjlighet ges. Måste försöka minska på det och inte sitta och slösurfa så mycket. Skulle ju kunna få massa annat gjort den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0