Morgonstund har guld i mun

Har startat denna dagen med att baka två plåtar kladdkakemuffins och nu har jag en deg på jäsning som ska bli ostfrallor sen. Det är nämligen så att Sofie ska komma hit idag och kolla på min nya lägenhet och då vil man ju bjuda på det bästa man har. Och eftersom mina muffins tog slut igår när mina klasskompisar var här så fick jag baka nya idag.

Vi hade det väldigt trevligt igår  med fika, skitsnack och Batman begins. Fick mig två inflyttnings presenter också, nått jag inte väntat mig men det var pressenter helt i min stil. En flaska jordgubbschampange och en korkskruvsöppnare.


Färska muffins

Mina fina pressenter kom i väldigt fina påsar.

Mina pressenter. Haha kolla gubben alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0