Tentan

Tentan idag gick skitdåligt. Åh vad jag är besviken på mig själv. Har pluggat stenhårt denna veckan verkligen men på helt fel saker. Jag har fokuserat på att lära mig alla svåra namn och konstiga saker men så har jag missat på så enkla saker att en 3 åring kan det typ. Haha nä, så illa var det kanske inte men jag började blanda ihop saker och klantade till det helt enkelt.

Blir less på att när jag bara lär in mig ytligt så klara jag det oftast väldigt bra. Men nu när jag verkligen vart duktig och kämpat med att plugga och har läst båda böckerna från pärm till pärm på en vecka. DÅ klantar jag till det och kan mindre än någonsin.

Så det känns som att jag kommer få göra omtenta på detta faktiskt. Men men som jag skrev igår, då får jag lära mig det ännu bättre :) Vi får resultatet redan denna veckan så jag behöver inte vänta allt för länge på resultatet iaf.

Efter skolan tog jag med mig två klasskompisar hem och så firade vi att tentan nu iaf är gjord. Detta gjorde vi med att käka hemmagjord sushi. Vart jättegott och detta lättade upp mitt humör betydligt. Mysigt att ta sig tid att slappa efter en tenta oavsett om den gått bra eller dåligt.

Så här fina blev våra rullar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0