Kalixhelg

Inte så mycket att rapportera från förra veckan. Tenta måndag, ledig tis, patient hela onsdagen och torsdag em och på fredagen tog jag ledigt för att kunna åka hem till Kalix på torsdagskvällen.

Spenderade hela helgen där. Åt fredagsmys middag hos Linus föräldrar där det bjöds på älggryta, hemmabakat tunnbröd och julmust. På lördagen var det nån matgrej i stan så det bjöds på löjromssnittar och musik följt av middag hos mina stamceller. Där blev vi bjudna på kyckling i lergryta och bananasplit med hemma gjort chokladkolasås. Sen på kvällen var vi bjudna på maskeradfest hos en kompis. Jag var utklädd till följande:

Tjejen i King Kong. Fick låna dräkten av Malin.
(Inte jag på bilden om ni inte såg det :P)

På söndagen packade vi bilen full av löjrom, älkött och bullar och styrde kosen hemmåt. Skönt med en weekend borta då man kan tänka på annat än skolan. Men nu blir det inte nån mer resa hem förrens till jullovet.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, underbar dräkt! Önskar jag hade haft en sån när jag ska på party på fredag! Tack för uppmuntrande ord, var skönt att höra om din sond-incident, jag får för mig att alla är så duktiga med en gång. I dag var det andra gången vi körde och visst hade man ändå lärt sig lite redan. Känns roligt att lära sig ett "hantverksyrke" men det kräver ju som sagt massa, massa träning. Nu har vi tyvärr inte klinik förrän till våren igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0