Jobbelijobb

Sitter på jobbet nu och har inte så mycket att göra. Så jag tänkte att då kan jag passa på att uppdatera er med lite vad som hänt under sommaren. Hellre att jag skriver ett blogg inlägg än att jag sitter och surfar runt på massa olika sidor och inte gör nått nyttigt alls.

Jag jobbar ju på 'Folkis' här i Kalix som jag sagt tidigare. Sitter i receptionen och så här nu på sommaren när nästan alla har semester finns det inte så mycket att göra. På en hel dag kanske jag får ringa 15-25 samtal.  Varje samtal tar väl i snitt 1 min. Så som ni förstår gör jag inte så mycket här för tillfället. Haha. Inte så många patienter som kommer till kassan och vill betala heller. Men det gör mig inget. :P

Idag ska vi lyxa till det på lunchen så vi har beställt räkmackor från Lyktan. Och efter lunchen ska jag ställa mig och baka så vi har fika till eftermiddagsfikat. Medans jag gör det får Petter ta hand om receptionen själv ett tag. Jag ska baka en kladdkaka på vit choklad med smak av hallon och citron. Huuur god som helst! :) Hoppas och tror att dom andra blir glada.

Så då vet ni hur jag har det här. Bara ca en månad kvar sen har jag sommarlov. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0