Plugglördag

Har tenta på måndag så vi bestämde oss för att mötas upp på skolan för att plugga idag. Vi hade bokat ett grupprum från 10-13 men det avbokade vi och satte oss ute i solen istället. Kan inte med ord beskriva hur skönt det var. Solen stekte men det blåste ändå lite svalkande vindar som hindrade oss från att smälta på plats. Fick mycket gjort idag och tentan kommer vi alla att klara utan problem!

Tog lite bilder idag för att kunna visa hur bra vi hade det. Om ni kollar noga ser ni att jag och Joel jobbar hårdast av alla :P

Malin är duktig
Melissa är duktig

Nicole är duktig

Joel jobbar på balansen.

Jag jobbar på brännan

Här kunde jag inte heller plugga för här var jag ju upptagen med att fota. Och Joel med att dricka läsk :P

När vi pluggar så här i grupp är fika obligatoriskt. Detta är lite av vad som slank ner i våra magar idag:
Haha man kan inte tro att vi går tandhygienist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0