Stress

Ahhhh! Känns som att jag inte hinner med mitt eget liv just nu. Så mycket att göra hela tiden. Sista veckan i skolan, klassfest, tentaplugg och på det en flytt. Vi har nämligen bestämt oss för att flytta igen. Denna lägenheten är för stor för oss två (105 m2) och behövs nog bättre av någon annan. Sen är hyran lite för dyr för oss tycker vi. Vi vill kunna 'leva' också inte bara lägga pengar på mat och hyra och ändå ha tomt på kontot i slutet på varje månad. Jaja nu vet ni varför jag inte hinner sitta vid datorn så mycket iaf.

Imorgon har jag min sista tenta för terminen i Psykologi. Vi är två stycken som inte skrivit den ännu. Men av dom som skrev den förra fredagen var det inte någon som kuggade, trots att alla svarat väldigt olika. Så det känns ganska lungt, bara jag kan motivera mina svar så ska det nog gå vägen. :)

För mig och Limpa är det nu flyttpacka och städa som gäller fram tills den 1:a då vi får nyckeln till nya 'laggen'. Sen har vi besiktning på fredag och efter det åker vi till Kalix. Ska bli skönt att spendera 3 månader på hemmaplan med familj och vänner. Kommer komma tillbaka till skolan med massa ny energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0