God morgon

Sitter och äter frukost och förbereder mig för dagens klinikpass. Har klinik både på morgonen och eftermiddagen på onsdagar. Det är veckans tuffaste dag samtidigt som det är den dagen man lär sig absolut mest på. Tuff är den för att det är fullt ös från 8-16 och sen ska man skriva journal och så så jag brukar inte vara klar förrens kring 17. Är helt utpumpad när jag kommer hem på kvällarna. Skönt att jag har sovmorgon imorgon!

Ikväll kommer Linus hem efter ett dygn i Stockholm. Han har vart där nere för att kolla på landskampen. Extra kul att Sverige vann igår när han var på plats och att det gick fin fint utan Zlatan. Ska slänga ihop någon god middag och ta fram vårat M.I.G och Yatzy så vi kan ha en riktig myskväll. Sånna kvällar är också viktiga för att orka med skolan. Man måsta tillåta sig att tänka på något annat än skolan hela tiden annars tror jag att man skulle bli tokig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0