Oral rehabilitering

God morgon! Idag kl 10 skriver jag tenta i oral rehabilitering. Har inte pluggat nästan något (till skillnad från förra tentan) men jag tror att det kommer gå bra ändå. Är inte ett så stort ämne och de övningstentor jag gjort har gått bra. Får återkomma efteråt och säga hur det kändes. 

Annars är vi lediga idag så efter tentan tänkte jag gå hem och städa färdigt här hemma. Började med en riktig storstädning igår eftermiddag och hann bara klart två rum. Städar inte bara utan jag rensar ut grejer som är trasiga och tar tag i andra saker som inte blivit av, ex hängt upp några tavlor. Var hur skönt som helst att gå och lägga sig igår i ett nyvädrat sovrum i en säng med nytvättade lakan. LYX!

Nu blir det frulle i mitt nystädade blänkande kök och sen ska jag läsa nyheterna på nätet som uppladdning för tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0