Indoor walking

Oj vad en vecka går fort. Det är redan 6 dagar sen jag skrev sist. Skärpning på det! Iaf nu när jag har så mycket tid över.

Vi är inne i en väldigt lugn period nu i skolan. Många halvdagar och många helt lediga dagar. Sjukt skönt, även fast jag går till skolan och pluggar på biblioteket mina helt lediga dagar. Men då kan jag iaf bestämma själv när jag vill gå och hur länge jag vill sitta. Bara onsdagar som vi har heldag nu och tack vare att resten av veckan är så slapp kan man ta dom med en klackspark.

Nu ska jag dra iväg på et pass på IKSU. Ska testa något som heter Indoor walking. Typ som spinning fast man står på en cross trainer. Ska bli spännande att se om det kan vara nått för mig. Enda som är jobbigt med det är att det regnar och blåser apmycket just nu så jag är inte så pepp på att ge mig iväg. Tur jag har Linus här hemma som ger mig onda ögat när jag inte går :P

Dags att byta om och dra!

En nästan helt färsk bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0