Avtryck

Tenta imorgon igen kuuuul. Har jag tur klarar jag mig. Har pluggat stenhårt i veckan. Först är det skola hela dagarna och sen verkligen råplugga på kvällarna för att hinna. Senaste två kvällarna (och även ikv när jag skrivit klarT detta) har jag suttit med öronproppar i köket för att inte distraheras. Sen har jag haft äggklockan ställd på 35 min. Varje gång den ringer får jag en 10-15 minuters paus. Efter pausen är det bara att sätta sig och plugga 35 min till. Väldigt effektiv pluggmetod, iaf för mig.

Ni kan ju gissa om jag däckar så fort jag ens kommer i närheten av en säng. Men samtidigt är det ganska kul, man måste ju känna att man lever ibland :P

Idag på skolan hade vi hyrt ett grupprum från 9-12 och efter det hade jag klinik. Idag skulle vi öva att ta avtryck på varandra. Någon jag inte är helt ovan med sen mina dagar i Kalix. Har ju fått det gjort på mig en sisådär 1000000 ggr av Sofie och fått testa själv nån gång. Så det gick så klart strålande! ;) Fick ta om ett avtryck som han stelna innan jag fick in det i munnen på Nicole så det räknas ju knappt efter som det inte hann bli ett avtryck. Haha man måste vara riktigt snabb alltså.

Nu ska jag alltså plugga sista (döds)rycket innan tentan imorgon. Har en red bull redo som ska få liv i mig om jag blir för trött. Wish me luck!

Bilder från några av alla de gånger jag tagit avtryck i Kalix.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till <3

2011-10-06 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0