1:a april

Åh denna veckan har flugit förbi. Ledig på tisdagen och resten halvdagar. Känns som att det vart fredag hela veckan. Förra veckan däremot var tung, då kändes det som måndag hela veckan. Men jag är inte ledig idag om ni trodde det. Börjar först kl 13 så det är därför jag kan sitta här och skriva

Har inte blivit lurad ännu (kan bero på att jag suttit själv här hemma hela dagen). Jag skriver ännu för jag är väldigt lättlurad, så det kommer kanske. Men målet för idag är att inte gå på nått. Jag ska vara benhård och inte tro på nått! Får se hur det kommer gå. Linus kan vara en luring alltså får passa mig för honom.

Idag har vi klinik så det blir det vanliga: att öva på varandra. Ska öva extra mycket på att sondera idag har jag tänkt så jag kanske kan få en liten signatur av läraren. När den väl är signerad har jag klarat alla de moment vi kan göra på varandra. De moment som är kvar sen är sånt vi bara kan göra på riktiga patienter. Ex som att mäta fickor, tror inte det är nån i klassen som har fickor och då är det ju svårt att öva på det.

Nu ska jag ta mig nå lunch och sen göra mig iordning för skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0