Anestesitenta

Gick jättebra att ha patient igår. Jag är ju bara för duktig alltså :P Haha nerå, men det gick som det skulle och det fanns väl inget som läraren invände på egentligen. Kul att äntligen ha fått det gjort! Längtar redan till nästa gång.

Idag kl 13 har jag anestesitenta. Känns lugnt inför den. Har lärt mig mycket på lektionerna så jag har inte behövt plugga så mycket hemma. Några timmar på mina lediga dagar har räckt fint. Eller jag vet ju inte ännu om det räckt fint, måste skriva tentan först innan jag vet det. Men det känns bra iaf.

Nu ska jag käka frukost och sen ska jag gå igenom mina papper en sista gång. Ikväll blir det löpträning med intervaller i uppförsbacke. Blääää. Men då får jag njuta av ett långt pass på ganska platt terräng imorgon istället. Förhoppningsvis kan jag öka farten då som tack för mitt slit i backen.

Skriver igen efter tentan om hur den kändes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0