HURRA!!!!

Imorgon är det dags för rond två med en riktig, äkta, levande patient på röntgenkursen. Eftersom jag inte fick någon att lägga ner all min kärlek och mitt engagemang på förra gången är jag garanterad att få en patient imorgon. Eller ja, dyker inte någon av de, 7 eller 8, patienter som är inbokade upp kommer jag så klart inte få nån. Men sån otur får vi verkligen hoppas att jag inte har.

Min födelsedag idag förresten. Grattis mig! Firat med frukost på sängen, plugg på skolan, lunchbuffé på stan, solning, fika, träning och ett långt bad i vårat badkar. Perfekt dag alltså!

Tulpaner jag fått av mamma.

Bästa vännen kom över på en fika.

Familjen på besök i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0