Överraskning och tårta

Haha vilken sjuk dag det var här igår. Mamma, pappa, David och Carro (storebror och hans fästmö från göteborg) kom helt plötsligt och plingade på min dörr. Dom ville fira min födelsedag som är imorgon och hade planerat denna överraskning i veckor. Linus den lilla lurifaxen har vetat om det hela tiden. Imponerande att ingen råkats försäga sig. Snacka om att jag var chockad hela dagen igår.

Nu har de just åkt hem så det känns lite tomt. Men det varar inte allt för länge då jag har nya gäster inbokade kl 16. Så det bör plinga på min dörr vilken minut som helst. :P

Har ägnat morgonen åt att baka tårta för är det kalas är ju tårtan ett måste. Fyllde den med jordgubbar, hallon och vaniljkräm. Så här snygg blev den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0