Psykologi

Denna veckan har vi börjat med ännu en ny kurs så nu läser vi två st samtidigt. Det senaste tillskottet i vårt schema är Psykologi.

Kan beskriva den kursen med ett ord:
KUUUUUUUL!
Åhhh vad det är intressant.. och roligt.. och spännande.. och lärorikt. Jag har inte läst psykologi på gymnasiet som de flesta andra i min klass så därför är detta ett helt nytt ämne för mig. Vet inte om det är därför jag tycker det är kul eller om det är för att läraren är så bra som han är. Kanske är det en kombination?! Kul är det iaf.

Var lätt att kliva upp ur sängen och släpa min tunga bak till skolan imorse när jag visste att det var detta ämne som stod på schemat. Tror vi kommer hålla på med denna kursen till slutet på maj så det blir en av de längre vi har denna terminen. Men det gör mig absolut ingenting hade kunnat ha det hela terminen så kul som det är :P

Haha har jag sagt att jag tycker det är kul? Har ni förstått det nu kanske?... bra

Då säger jag goooood natt och laddar för en dag på kliniken imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0