Ledighet

Mohahahaha jag har vart ledig idag och det ska jag fortsätta vara till kl 16 på måndag. Fattar ni vad skööööönt! På mån ska jag och min sammarbetstandläkare redovisa två patientfall som vi sammarbetet med. Bör ta max 2 h sen börjar jag inte igen förrens kl 13 på tisdag. Man kan säga att jag har en 4 dagar lång helg nu. Jag ska utnyttja tiden väl till att slappa, läsa min bok, bada badkar, slappa mer, äta god mat och mysa på stan.

Känns som värsta lyxen att vara ledig så här mycket och inte ha något att plugga. Den här terminen har vart den tuffaste hittills och jag fattar knappt att jag klarat mig. Haha ibland känns det som att jag bara haft tur och lyckats halka vidare på nått bananskal utan omtentor eller andra större misslyckanden. Lite som att jag egentligen inte kan det här utan att jag bluffar mig fram och alla går på det. Förstår ni hur jag menar?

Jag KAN ju, och jag VET att jag kan. Har lärt mig massor under tiden jag utbildat mig. Men ibland (väldigt ibland) när jag sitter med en patient eller med en lärare känns det som jag skrev ovan.

Jaja nu ska jag fortsätta njuta av ledigheten med att läsa en stund bara så där mitt i natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0