Onsdag

I måndags redovisade jag och min sammarbetstandläkare 2 patienter vi haft tillsammans + hur vi tycker sammarbetet har gått. Egentligen ska detta redovisas nästa termin men min tandläkare ska ta ett sabbatsår och därför var hon tvungen att redovisa nu. Och om hon ändå skulle redovisa tänkte jag att jag kunde också göra det nu. Så nu har jag en sak mindre att tänka på nästa termin. Skönt!

Idag ska vi få tillbaka våran psykologitenta, den enda vi har kvar att få tillbaka. Har jag klarat den så har jag klarat hela 3 terminer utan en enda omtenta. Jag = BÄST!!! Sen i eftermiddag har vi ett patientpass som vanligt. Börjar få in rutinen på det där nu och känner att jag inte behöver lika lång tid för varje patient längre. Kul att märka att man gör framsteg.

Måste käka frukost nu så jag inte kommer försent. Hör av mig i eftermiddag med tentaresultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0