Fikadag

I måndags började det som dom här på stället kallar för cirkusveckan. Det är den veckan under sommaren när det är som minst folk på plats. Då hittar dom på både bus och mys här för att klara av att jobba medans alla andra har semester. På fre ska vi ha gemensam lunch och då ska vi beställa kinamat. Gott!!

Idag har jag fotat bilder till Sofie som hon kanske ska hänga upp i sitt behandlingsrum. För tavlan hon har där nu är något av det fulaste jag sett. Till hennes försvar kan jag säga att den är ärvd från personen som hade hennes rum tidigare. Men nu ska den alltså bort om nu Sofie gillar mina bilder alltså.

 Sen har jag även hunnit med att baka en tårta. Just när den var klar och jag höll på med garneringen kommer Babbsan in från sin semester för att lämna en stor butterkaka till oss. Haha gissa om vi har fikat på lunchen?! En tårta och en stooor butterkaka som vi fått dela på 8 pers. Vi kommer springa runt som sockerstinna småbarn här efter eftermiddagsfikat kan jag lova er.

Ska visa er bilder på alla godheter sen när jag kommer hem. Men nu är det dags för rast och sen kör vi sista rycket tills vi slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0