Linda was here

Jag antar att ni förstår vem som skrev förra inlägget? Haha. Men så är det på jobbet, vi busar och skojas med varandra hela tiden.

Idag har det, som jag så fint började mitt förra inlägg med, varit väldigt lugnt på jobbet. Nästan inga samtal att ringa och nästan inga patienter heller. Skönt men samtidigt lite tråkigt. Man blir ganska understimulerad när det är en sån här dag. Men då är det tur att vi har varandra så vi kan skojas och ha det kul istället.

Nu har de flesta gått på semester så vi är ett litet gäng kvar och gissa om vi myser. Jag har som jag skrivit tidigare bakat några gånger och sen äter vi gemensam lunch en gång i veckan. Då beställer vi räkmackor från Café Lyktan och äter tillsammans. Mys på hög nivå!

Imorgon är det tors och jag har varit nästan 6 veckor på jobbet. Helt sjukt hur fort tiden går! Om 2 veckor slutar jag och sen ska jag vara ledig tills skolan börjar. Wiiie! Då ska jag försöka spendera så mycket tid jag bara kan ute i Limpas föräldrars stuga. Jag menar kolla bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0