Puh!

Gick bra idag även om det fanns några stunder då jag fick svettas lite. Två grejer dök upp som jag inte riktigt visste hur jag skulle hantera men efter några telefonsamtal och guidning av Christian och Elisabeth gick det fina fisken.

Kul med utmaningar, men inte när man är mitt i det. Då ville jag helst bara gå hem. Var stressad, trött, hade ingen aning om vad jag gjorde och sen var det dessutom apvarmt på jobbet så jag svettades en deeel. Men som sagt det löste sig bra.

Nu ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt (typ nu) och läsa min bok Mellan sommarens längtan och vinterns köld av Leif GW Persson. Helt ok men lite seg ibland, mycket bakom polisskrivbordet- och bakom-kullisserna-politik-snack som jag inte är så intresserad av. Gillar mer äventyr och action i böcker. Ska nog ta en Lättsam Clive Cussler nästa gång jag väljer bok för att jämna ut det lite.

Imorgon blir det nya tag och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0