Måndag

Tenta i sjukdomslära idag. Gick bra tror jag. Kändes helt ok när jag skrev och jag svarade på allt utom en fråga där jag fick totalt hjärnsläpp. Kunde det när jag kom ut så det var lite förargerligt. Men men.

På tal om hjärnsläpp. Jag hade inte med leg till tentan idag. Åhh vilken panikkänsla jag fick i kroppen när jag insåg det. Men jag fick skriva tentan ändå, så får jag gå till någon imorgon och efterregistrera på nå vis. Puh! Hur kan man glömma leg? Penna, sudd, leg är de enda tre saker man behöver ha med. Inte direkt mycket att ha koll på men tydligen nog för min hjärna :P

Annars då? Vi har för tillfället sjukt bra väder här i Umeå. Igår gick vi några från klassen ner till älven och låg på filtar i solen hela dagen. Fick mig lite färg på nosen. Idag blev det ett intervallpass med Melissa i slalombacken. Springa upp, gå/jogga ner. Kul men nog ville jag kräkas sista gången vi kom upp. Haha. Det blev 6 turer upp och ner för backen = godkänt.

Nere vid älven i igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0