Lördag

Började denna soliga lördag med en timmes badminton på IKSU med Limpa. Kul att göra nått annat än att sitta i soffan tillsammans. :P Har just kommit innanför dörren här hemma och svidat om till promenadkläder för snart kommer Magdalena hit och då tänkte vi ta oss en prommis i det fina höstvädret.

Jag har söndag i mitt huvud idag för jag var ledig hela dagen igår. När jag kommer på att det bara är lördag och att jag har hela dagen imorgon att njuta också känns det heeelt ok ;)

Igår på vår lediga dag passade jag och Malin på att plugga. Men för ovanlighetens skull gick vi inte till skolans bibliotek utan vi satte oss på ett cafe i stan. Började med lunch följt av 2 timmars plugg, paus för marängsviss och sen plugg ett litet tag till. Perfekt upplägg! Vi hann gå igenom hela tre ämnen på den tiden vi satt där. Känns som att vi har lite bättre koll på läget nu inför kommande föreläsningar.

Nu ska jag fixa sista innan Magdalena kommer så vi kan ge oss iväg direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0