Färdig

Det kändes bra när jag skrev tentan idag. Var klar efter ca 20 minuter, typ rekord :P Vi var många som var klara då så vi behövde inte sitta de obligatoriska 30 minutrarna vilket var skönt.

Efter tentan gick jag och 'gänget' till ålidhemscentrum för det obligatoriska efter-tentan-fikat. Har gjort det efter varje tenta denna terminen och det är en mycket bra tradition enligt mig. Mysigt att få sitta ner en stund efter tentorna och snacka skit om allt möjligt i livet i en miljö som inte är skolan :)

När jag kom hem la jag mig i soffan och surfade en stund sen var det dags för lunch och efter den har jag städat fram tills nu. Är ledig imorgon så jag tänkte försöka slippa städa då. Älskar känslan av ett nystädat hem men älskar inte att städa lika mycket :P

Fick bli en stor kofta idag. Kofta = bäst när man skriver tenta.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Lovisa! Tänkte bara skicka en liten hälsning från Göteborg! Jag är också TH-student och går nu termin 1. När jag valt utbildningen hittade jag din blogg och har följt den sedan dess. Jätteroligt att se vad du har för dig! Hälsar Lotta! =)

Postat av: Lotta

Hej igen! Jaha, där ser man! Hur hamnade du i Göteborg av alla städer? Jag trivs superbra på utbildningen! Jag hoppas det fortsätter så! Grattis till alla fina tenta-resultat förresten! Vi har hittills haft två som gått bra för mig =)

Postat av: Lotta

Okej, jag förstår! Göteborg var den första TH-utbildningen som införde obligatoriska 3 år, vilket det ju tydligen ska bli överallt. Verkar ju väldigt jobbigt att knô in allt på två år! =) Vi gjorde blödningsindex första gången i går och min studentkompis fick ont, så det kändes som jag var kass =( Tyckte det var jättesvårt! Första gången vi jobbade i munnen öht, jag tyckte det var en ganska avancerad övning att börja med med speglar och allt. Jaja, man lär sig väl.

Postat av: Carina

2011-10-28 @ 15:22:14
Postat av: Carina Mattsson

Hej Lovisa

läser din blogg, den är trevligt skriven. Det är jättekul att kunna följa dina studier inom tandvården.



Carina Mattsson

Personalchef

Folktandvården Norrbotten

2011-10-28 @ 15:24:48
Postat av: Marita Sjöberg

Hej Lovisa

Alltid lika trevligt att läsa din blogg, kul att det går bra för dig i skolan. Vill du komma upp och jobba för NLL på utbildningsmässan i februari igen. Du är så bra på att inspirera andra. Hör av dig vid tillfälle./Marita från Piteå Ftv

2011-10-31 @ 16:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0