Crazy, Stupid, Love

Är återigen inne i en period då jag knappt hinner leva. Har tenta på fredag och måste läsa igenom massa artiklar innan dess. Kursstart igår i ett ämne som vi har tenta på nästa fredag. Vi kommer bara ha tre föreläsningar så egentligen skulle jag behöva börja plugga till den tentan redan nu. Men att läsa två ämnen samtidigt går nog inte så bra för mig tror jag så jag orkar inte ens försöka. Har dessutom examination i kariesregistrering på torsdag som kan vara bra att förbedera sig på. Imorgon är det patientdags vilket innebär att jag garanterat inte kommer sluta före kl 17. Puh blir matt redan nu av att tänka på det, hatar när vi slutar skolan efter 16.

Idag har jag haft inläsning hela dagen, vilket betyder inga föreläsningar, så jag har suttit på skolan och pluggat hela förmiddagen. Efter lunch gick jag till gymmet för första gången denna terminen. Kommer ha träningsvärk imorgon för jag känner redan nu att det börjar ömma. Efter IKSU bestämde jag mig för att ta ledigt från allt pluggande (vill ju inte bränna ut sig) och drog ner på stan med Kalix-tjejerna för fika på Waynes och bio. Vi såg Crazy, Stupid, Love och jag vart glatt överraskad. Man väntar sig inte så mycket när man går för att se en romantisk komedi men denna var inte så dum alltså.

Nu blir det kvällsmat och sedan nanna kudden för imorgon börjar jag kl 8. Gooood natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0