Kompensation

För att kompensera dessa två långa inlägg kommer här ett kort.

Just nu bakar jag bröd (blev färdigt medans jag skrev inlägget). Luktar himelsk och är en lyx som jag unnar mig och Linus när jag orkar. Men det är inte bara gott och nyttigt med eget bröd. Det är även en fattig studentplånboks bästa vän.

Limpan jag bakar idag är full med frön och annat gott och har man väl köpt in alla ingredienser räcker det till kanske 5-6 limpor om inte mer. Har fler bra recept på bröd som blir billiga i längden. Vad tycker ni, ska jag lägga ut mina tre bästa brödrecept för studenter?


Kommentarer
Postat av: Mamman

Lägg gärna ut recepten för studenter - och för pappor!

;D

2011-09-09 @ 20:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0