Tenta, fika och en hemresa

Kl 9-11 idag skriver jag tenta. Vette fasen hur det ska gå. Vi kommer nämnligen få ha med våran bok och alla våra anteckningar till tentan. Har aldrig skrivit en sån tenta förut så jag hoppas det inte blir allt för svårt. Har försökt läsa allt och markerat med markeringspenna så det ska gå fort att hitta. För även om boken får vara med tror jag inte man hinner bläddra allt för mycket under 2h om man ska hinna skriva också.

Efter tentan ska vi gå och fika på ett fik som ligger här i närheten. Blir första gången vi testar det stället. Är det bra kanske det får bli tradition att gå dit efter varje skriven tenta.

Sen i eftermiddag tar jag och packa bilen full med grejer och folk och drar hem till Kalix. Ska bli härligt att få se norrbotten klätt i höstfärger. Få ställen som är så vackra som Kalix på hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0