Torsdag

WOHOOO det är sol ute idag. Har regnat varje dag sen jag kom ner hit tror jag. Kanske två-tre dagar då det inte har gjort det och dom dagarna har det istället blåst som fasen. Jag minns inte att förra hösten var så här? Hoppas solen håller sig framme hela dagen, hela stan kan behöva torka upp.

Igår kväll kom min bästa vän och kompis Kristina hit för att snacka skit och mysa över en kopp te. Har inte sett henne på nästan en vecka så det var välbehövligt. Vem behöver en psykolog när man har en bästa vän? 

Idag ska jag till skolan och plugga igen. Tänkte sitta från kl 9-11 och sen ska jag försöka gå och få mig en klipptid. Ska kolla om dom har nån drop in på skolområdet. Mitt hår är i STORT behov av en klippning. Om det finns tid ska jag även försöka få det färgat.

Sen ikväll har jag och Kristina bokat ett grupprum på biblioteket i 3h. Ska repetera det sista då samtidigt som jag får en stund med min bästis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0