Back in business

Nu är skolan igång igen men fortfarande går jag termin 3. Nya terminen börjar igen den 20:e eller nått sånt. Så just nu håller vi på att avsluta våra kurser med redovisningar och seminarium. Sen har vi som vanligt tre patientpass i veckan nu också. Det var riktigt skönt att komma igång med patienter igår. Mest för att man märkte att man inte tappat så mycket som man trodde = jag börjar kunna det här nu.

Denna terminen har jag tänkt att jag ska försöka att hitta på annat än bara skolan också. Åka ner på stan på helgerna, gå på bio, träna och annat som kommer få mig att må bra. Vill passa på att upptäcka Umeå och mina fina klasskompisar nu när jag bor här.

Under kommande termin ska vi göra vårt examensarbete vilket innebär massor av egentid till studier. Har tänkt att det är ju ett ypperligt tillfälle att sitta nere på biblioteket i stan eller på nått fik så man kommer bort från skolmiljön och se nått annat.

Känner på mig att detta kommer bli en bra termin och ett bra år!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter härligt! Ska du gå tredje året?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0