Bakdags

Jag tränar, äter och sover. Sen har jag lite skola också, med betoning på lite. Haha förra veckan var vi ledig måndag och fredag och hade sovmorgon på tisdagen. Denna veckan har vi varit lediga igår, sovmorgon idag och imorgon och sen är vi lediga fredag igen. Mohaha verkligen hur lugnt och skönt som helst.

Eftersom jag har så mycket ledig tid fick jag order av sambon att baka fika som han kan ha med till grabbarna i skolan när dom sitter och pluggar. Limpa har tentavecka så han kämpar hårt till skillnad från mig.

Bestämde mig för att göra hallongrottor, något jag aldrig testat förut. Jag äter själv inte socker så jag får vänta till Limpa kommer hem från innebandyn innan jag kan säga om dom blev bra. När jag ändå var igång med bakningen råkades det bli några kladdkakemuffins också av bara farten. Opps!

Har jag sagt att jag älskar att baka??

Har jag sagt att jag har fått bakförbud av Limpa för att han måste äta allt själv och han jobbar hårt på gymmet för att inte få kulmage (och jag jobbat lite för hårt i köket för att ge honom kulmage)??

Tror ni jag passar på när han faktiskt ber mig baka?? Han sa ju faktiskt aldrig hur mycke/lite jag skulle göra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0