Plugghäst?!

Ligger nerbäddad i sängen sen kl 13 och pluggar för fullt. Har, som jag kanske har berättat, 6 st artiklar att läsa (och fatta) som vi sen ska diskutera i grupp och jag tror även att vi ska redovisa det vi diskuterat om sen. Utöver det har vi 5 andra uppgifter som skall göras under 'lovet' och redovisas när vi är tillbaka. Vi delade upp det så att vi i gruppen har en uppgift var att göra under lovet så ska jag skriva ihop det nu och sen träffas vi någon dag innan skolan börjar och går igenom allt tillsammans så att alla kan allt när det sen är redovisningsdags :)

Har läst två artiklar nu och anteknat det viktigaste. Den var ju en på engelska så det blev till att ställa om språket uppe på hjärnkontoret. Inte allt för svår artikel och tack vara abstraktet kan man skumläsa resten så att man får med det viktgaste. Den andra var tack och lov på svenska men inte mycket lättare att läsa för det :P Började skriva ihop vårat arbete också men gör inte klar det idag tror jag. Har ju ändå inte alla delar färdiga.


Nu ska jag skicka några mail angående vårt examensarbete och sen får det vara färdig pluggat för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0