Examen

Nämen så att.. då var en annan färdig tandhygienst dårå.. Inget märkvärdigt med det. Har ju bara gått igenom en helt utbildning. Utan en endaste omtenta dessutom.. Jorå så att...

Haha så jäkla konstigt att vi är färdiga. Tiden har gått så fort att jag knappt hunnit med. Vi började med en examenscermoni på skolan. Skiiitfin och mysig med sång och musik från några kursare, tal av moi, tal av olika lärare, blommutdelning från oss till lärarna, blommutdelning från lärarna till oss, mingel efteråt med allas anhöriga och fotografering. Efter det åkte jag och mammsen och pappsen till stan för att köpa en pressent till mig. Ni kan få se den sen någon gång. Och när vi var klara i stan bestämde vi oss för att käka på en restaurang vi blev rekommenderade som heter Garaget.

Le Garage var verkligen ett ställe jag kan rekommendera. Maten var att toppklass och stället var jättefint. Vi vart glatt överraskade och att det var så bra där gjorde helt klart att kvällen vart en sån där toppkväll som man kommer minnas länge. Bredvid restaurangen låg skulpturparken, så efter maten tog vi oss en runda och kände oss kulturella.

Tack för igår alla som var med. Och tack klassen för två fina år tillsammans. (I talet jag höll gjorde jag en miniresumé av alla terminer, kanske gör nått liknande här sen)



Redo för examen

Jag och Joeltass

Jag och Mallis <3

Jag höll avslutningstal å klassens vägnar

Klassen

Yeeeey!

Färdig hygienist!

Firade på Le Garage


Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis! Guu vad härligt och vad duktig du är! Själv har man två år kvar, men glad att ha fixat det första!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0