Sommarjobb

Snart har jag gjort min första vecka på sommarjobbet. Är på folkis i Kalix precis som förra sommaren. Ska jobba till 15/7 och jag kommer att sitta i receptionen och ta hand om telefonbokningen. Förhoppningsvis kommer det bli lika lugnt som förra sommaren så jag kan hinna med att baka en och annan kaka till mina workbuddies också. 

Sen från 15/7-5/8 Kommer jag vara ledig för att den 6/8 börja min hygienisttjänst. Jag har alltså fått jobb :) Yey mig! Kommer jobba 50% i ett år samtidigt som jag läser det tredje året (som är frivilligt) i Umeå. Tredje året är upplagt så att man bara behöver vara på plats 3-4 veckor på hela terminen vilket gör att man kan ha ett jobb samtidigt. Kanoners om ni frågar mig. 

Nu måste jag sova för jag ska cykla till jobbet imorgon. Cyklade igår och mätte sträckan med min nya pulsklocka vart 11,47 km enkel väg. Tar mellan 40 och 50 minuter beroende på hur svettig jag kan tänka mig att bli :P haha. Cyklar man bara några gånger har man fin fin vardagsmotion och håller konditionen på topp. Tråkiga är att man måste vakna före Goko för att man ska hinna i tid. Därför säger jag nu god natt!

Första lagret på en jordgubbs- och hallontårta. Tårta uppskattas alltid på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Hoppas det går bra för dig! Har du lagt ner bloggen? Kramar från läsaren Lotta i Göteborg!

Postat av: Käthes Mode

Jag skulle vilja maila dig angående ett ev. litet löpande jobb. Maila mig gärna på [email protected]. :)

2014-06-11 @ 18:50:13
URL: http://www.kathe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0