Åhh vad jag vill borsta mina tänder!

Måste kämpa för att inte råkas göra det av ren vana. Placket ska få växa på tänderna till fredag. Ingen tandborstning, ingen tandtråd, inget flourskölj eller liknande får användas. Då blir det fel i resultatet Tänker på tandborstar och tandstickor hela tiden typ.

Vill, vill, vill borsta tänderna och det NU!

Jag har alltid förut tyckt att det är jobbigt att borsta tänderna. Att det är ett himla projekt varje morgon och kväll. Men efter detta lovar jag att aldrig mer klaga på det. Jag ska njuta av varje tandborstning i resten av mitt liv och alltid bortsa med glädje... Eller iaf nån vecka, sen blir det nog jobbigt igen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0