PUH!

Idag har vi haft lektioner från kl 8-17, och hela tiden har vi haft samma ämne. Munhygien och prevention. Vi har handlat om tandkrämer, eltandborstar, motivation och instruktion, hälsofrämjande och prevention. Har vart jätteintressant hela dagen men tillslut går det inte att ta in mer. Var ganska slut i skallen när jag kom hem. 

Som tur är har jag världens bästa Limpa här hemma som lagade mat åt mig så jag kunde sova en timme när jag kom hem. Så nu efter lite sömn och mat är jag snart mig själv igen.

Nu ska han snart dra iväg på innebandy match och då ska jag roa mig själv med att baka sånna här små läckerheter.


Macaroner heter dom och är nästan som små färgglada biskvier. Bakade dessa i fredags då jag hade tjejkväll här och de vart supergoda. Smaksatte de gula med citron, de rosa med hallon och de bruna med choklad och apelsin. Har lovat att mamma ska få några när jag kommer hem i helgen så det är bara att sätta igång och få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0