Tisdag betyder klinik

Nu har jag äntligen lite bättre bilder. Idag satt vi hela lektionen och depurerade och det kommer vi nog göra de närmaste gångerna också, för vi är så sjuuuk söliga. Haha man kommer ju ingenvart känns det som. Tar 4 h att rengöra fyra tänder, haha :P Om vi inte snabbar på kommer vi väl sitta med dessa käkar ända till jul.

Petade min gubbe i ögonen med curetten hela tiden så min lärare gav honom glasögon så att jag skulle tänka på att han har ögon.

Tandsten och plack

Allt detta ska bort. Finns lika mycket under tandköttet också.

Våra instrument.

Vår kliniksal

Utsikten från fönstret. Vi sitter på 8:e våningen och skolan ligger uppe på en backe så vi har utsikt över hela stan typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0