Fredagkväll

Ännu en vecka här i Umeå avklarad. Denna veckan har gått riktigt fort. När jag vaknade idag kändes det som tisdag, gissa om det gjorde hela min dag när jag insåg att det var fredag. Idag har vi skrivit på papper om sekretess och sen har vi vart på kliniken och kollat varandra i munnen.

Nu håller jag och Limpa på att steka hemmagjorda hamburgare, till det ska vi ha egen coleslaw och varsit glas vin. Får passa på att mysa ikväll för resten av helgen kommer jag plugga, plugga, plugga för på torsdag har jag kemitenta. Den kommer bli riktigt svår och jobbig för det är så mycket man ska kunna. Men om jag bara pluggar ordentligt ska det inte vara nått problem.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0