Kemi

Idag har vi haft 19 grader här. Helt sjuuukt underbart!! Försöker verkligen njuta av solen nu innan det försvinner och inte syns igen förrens i mars.

På kemin idag hade vi som sagt massa labbar att göra. Är det nått jag hatar så är det fysik/kemi och det jag hatar mest med dessa ämnen är att labba. Jag kan inte fatta att det finns dom som tycker det är kul.  Men det var gansak lätta labbar idag och det tackar jag för. Jag och min labbpartner var så duktiga att vi var klara en timme före lektinonen var slut, så vi fick sluta tidigare. Perfect!

Tog mig lite lunch och sen satte vi oss några stycken i biblioteket, pluggade in hörlurarna i öronen och försvann in i kemins värd i 2-3 timmar. Skönt att veta att man har läst på lite.

Nu har jag även hunnit med att sitta nån timme här hemma. Har fortfarande problem när man ska räkna ut saker för jag fattar inte riktigt hur man ska veta vad som blir vad. Men har fått mycket gjort mycket idag så det känns ändå bra. Har just gett upp för dagen så nu ska jag sätta mig och se idol och slappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0