Det går bra nu

Tentan idag gick bra. Svarade på allt och var klar ganska fort. Kändes som att hon gjort en väldigt lätt tenta men ändå fått med det viktigaste som vi verkligen måste kunna. Tror de flesta om inte alla kommer klara den. Men så är det med ämnen där man får både jobba praktiskt och teoretiskt sammtidigt. Mycket lättare att lära sig allt då.

Förresten, vi fick resultatet på ODR-tentan idag. Jag hade klarat den precis som jag trodde. Kändes härligt så här före påsk då omtentan är direkt efter lovet. Imorgon får vi tillbaka tentorna så då får jag se vilka poäng jag fick.

Kan sammanfatta denna veckan /månaden/ terminen med ett 'Det går bra nu!'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0