Snö!

Imorse när jag vaknade och drog undan gardinera såg jag att det hade snöat under natten. Inte så mycket men nog för mig. Äntligen får man ändå säga. Att lite snö kan göra så stor skillnad, blev ju mycket ljusare direkt.

Har haft askultation idag hos min sammarbetstandläkare. Inte så mycket att säga om det egentligen. Kul att se hur hon jobbar, men inte så mycket att göra för mig. Blir mest att sitta och titta medans hon jobbar på.

Efter askultationen satte vi oss ett gäng för att plugga till tentan imorgon. SISTA FÖR TERMINEN YEEEEY! Jag hoppas och tror på att det ska gå bra. Inte allt för mycket att plugga in och tack och lov kan man ju alla svåra ord redan så det känns inte så svårt. Får väl se vad jag säger efter tentan imorgon ;)

Ska bli så skönt att inte ha något att tänka på på kvällarna.

Utanför fönstret imorse.

Pluggstation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0