Taggad

På förmiddagen idag fick vi lära oss hur Pubmed (databas) fungerar inför vår examensarbete som vi ska göra under nästa termin. Gick igenom hur man letar artiklar och arbeten m.m.

Jag, Malin och Nicole har valt ett så roligt ämne och vi har så många bra idéer så det är helt sjukt. Är supertaggad och vill bara börja jobba med det NU! Ska tjuvstarta lite imorgon med att skicka iväg några mail till människor som vi tror kan hjälpa oss med info, forskning och tips och råd så vi kan börja arbeta direkt efter julen.

När jag har tänkt på detta arbete tidigare har jag mest kännt stress och ångest men sen kom vi på ämnet så där bara pang, boom och så helt plötsligt kan jag inte vänta med att få börja. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0